VIMAX EXTENDER ALAT PEMBESAR PENIS PERMANEN RP:800.000,-


Produk vimax extender adalah alat pembesar penis alami pengeluaran terbaru dari CANADA, vimax extender’s sendiri membantu pria dewasa yang mengalami ukuran penis yang relatif sangat kecil.
Vimax Extender revolusi dalam teknik Besar dan Panjangkan Penis pria.
  •  Memanjangkan penis hingga 3-7 inci.
  • Membentulkan zakar yang bengkok.
  • Mudah digunakan dan tidak menyakitkan.
  • Hasil yang kekal dan permanen.
  • Hubungan seksual anda akan lebih harmonis.
Jika anda mau pasangan anda kagum dengan ukuran zakar anda, jika anda mahu memuaskan pasangan anda, jika anda mau menambah kehebatan anda diranjang, maka ini adalah satu-satunya peluang anda untuk memperbesarkan alat vital anda secara permanent.
Vimax Extender Asli menggunakan teknik regangan dimana regangan lembut pada zakar secara konsisten akan menambahkan bilangan sel pada zakar anda sekaligus akan menambah diameter dan kepanjangan zakar anda.
Vimax Extender sungguh kecil. Ia hanya sekecil tapak tangan dan mudah dibawa kemana-mana. Anda boleh memakainya didalam seluar anda lalu pergi ke tempat kerja anda. tidak ada yang tau anda sedang memakai alat vimax extender.

Fungsi dan Khasiat Vimax Extender

Hasil dari penelitian di USA, Vimax Extender:
  •  Menambah kepanjangan zakar anda sehingga 3-8 inci dalam masa 3 bulan jika di kombinasikan bersamaan dengan Vimax Asli Obat pembesar penis Kapsule hasil akan lebih cepat & sempurna.
  • Menambah kelebaran/diameter zakar anda.
  • Meluruskan zakar anda jika zakar anda bengkok
  • Membaiki hubungan seksual anda.
Produk VImax Extender Asli . penemuan dari Dr. Canavarro. Ia telah digunakan oleh ribuan pengguna di USA yang ingin menambah ukuran zakar mereka. Kini anda tidak perlu berbelanja besar melakukan pembedahan yang menyakitkan hanya semata-mata untuk zakar yang besar. Vimax Extender telah terbukti mampu menambah ukuran penis anda tanpa pembedahan, Dapatkannya sekarang juga Vimax EXTENDER ORIGINAL.

Cara Menggunakan / Cara memakai Vimax Extender

pro andropenis Cara Pakai vimax extender | Alat Pembesar Penis Alami Asli
Pemakaian Vimax Extender dipakai seperti gambar diatas. Tetapi bila anda membeli Vimax Extender, anda akan mendapat kertas manual dan cd cara penggunaan Vimax Extender.
vimax extender gold box memanjangkan zakar lelaki vimax extender | Alat Pembesar Penis Alami Asli

Tentang Vimax Extender

Berapakah umur yang sesuai?
Dari 18 tahun ke atas. Rawatan ini juga sesuai untuk golongan tua. Kajian menunjukkan lelaki yang berumur 60 dan 70 tahun juga menunjukkan kadar pertumbuhan ketara. Ini bermakna ia sesuai untuk setiap peringkat umur.
Berapa lama perlu saya memakai perlatan ini dalam sehari?
Peralatan ini harus diguna selama 2-3 jam sehari. Bagaimanapun anda boleh mengubah masa yang bersesuaian dengan anda. Kami juga mencadangkan anda berehat sekurang-kurangnya 10 minit selepas 2 jam memakainya. Dan kemudian anda boleh teruskan memakai Vimax Extender. Ingat, rehat 10 minit utk setiap 2 jam anda pakai Vimax Extender.
Adakah sakit bila menggunakan Vimax Extender?
Tidak, produk Vimax extender ini adalah alat biasa tanpa bateri dan penggunaan bebas dari sebarang rasa sakit. Pengguna akan mengalami rasa tidak selesa pada tahap awal penggunaan tapi akan hilang setelah 2 atau 3 hari memakai Alat Vimax Extender.
*Harga : 800.000,-
 vimax extender | Alat Pembesar Penis Alami Aslivimax extender vimax extender | Alat Pembesar Penis Alami Asli

Lihat Produk - Produk Lainnya:

Share this product :

Posting Komentar

Central Obat Herbal

Central Obat Herbal

Central Obat Herbal

Central Obat Herbal
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Central Obat Herbal - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger